5. 7. 2013

Never Lose Your Face

V červnu jsem fotil diplomovou práci Lucky z Awkward Collection. Nestačil jsem se divit kolik úsilí, práce, jaké nápady a inspirace je za jednou kolekcí šatů. Úžasné. Celá kolekce je inspirovaná tragickým životem královny Marie Antoinetty - od mládí až po popravu.

Šaty: Awkward Collection
Model: Adela Bartáková, Lay Sedlakova
Make-up: Theresa Matějičná
Vlasy: Viera Banàšová, Jakub Beneš / Salon Petra Měchurová

Lokace: Colloredo - Mansfeldký palác / Galerie hlavního města Prahy

Zvládal jsem i natáčet:


23 komentářů:

  1. to je nádherné. Video mě doslova položilo. Zbožňuji to <3

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé fotky! to video je krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. docela psycho, to já můžu! jen nevím, co říct, protože bych si opět připadal jako řiťolezec, ale zase jsi mi dokázal vyrazit dech! :) a awkward collection je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  4. mrtvý princezny co si pořád hrajou ve svym paláci, kterej pro ně pořád znamená spíš dětský hřiště.
    (do hudby ve videu se mi omylem spustila i patti smith, kterou jsem zrovna měla v přehrávači. recitovala k tomu poznámku pod čarou ke kvílení od ginsberga. a znělo to moc dobře!.) )

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, ty šaty jsou skvělý. A ještě v takových prostorách. Dokázal si tomu vdechnout tu správnou atmošku :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty šaty jsou úžasný! a fotky samozřejmě taky, moc se to povedlo :))

    OdpovědětVymazat
  7. such a wonderful work, as always!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten portrét čiernovlasej slečny s kvetmi vo vlasoch je neuveriteľne nádherný... Bolo by fajn vidieť od teba viac takých portrétových prác :) Ale ináč famózny celý shoot, ako vždy. Nechápem, ako to robíš, že z každého shootu vykúzliš niečo takéto. Ale si unikátny, tak nech ti to vydrží čo najdlhšie! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já pořád skáču od jednoho stylu ke druhému, uvidíme v budoucnu))
      děkuju moc!

      Vymazat
  9. Úžasné fotky a tiež video! Fotky úžasne zobrazujú emócie :)

    OdpovědětVymazat
  10. Video je fakt dost dobrý, začátek takovej atmosférickej a zbytek mě hrozně bavil, je to takový ten druhý, zábavný pohled, který ve fotkách prostě nenajdeš :D
    A fotky jsou taky skvělý, šaty i modelky vypadají nádherně a ty sám o sobě fotíš velmi dobře, takže v konečným výsledku prostě super :)

    Bels
    Clamor.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. wuau, nádherné fotky, nevychádzam z úžasu :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. já vím, že jsem trapná, protože tenhle komentář už jsem tady psala několikrát, ale

    je to prostě dokonale DECHBEROUCÍ!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. néé, mně to vůbec nevadí, spíš naopak, hehe:) děkuju!!!

      Vymazat